DCC NEDERLAND PRESENTEERT
ISL Online
Als één van de pioniers van remote desktop software biedt ISL Online geavanceerde remote support, live chat en web conferentie oplossingen aan voor Windows, Mac, Linux, iPhone, iPad en Android. ISL Online ondersteunt meer dan 200.000 bedrijven in 100 landen.
Wat is ISL Online?
Remote Support
Hulp op afstand met ISL Light!
Toegang op afstand
Beheer elke computer of mobiel apparaat met ISL Always On!
Live chat
Verbeter de klantenservice op je website met ISL Pronto!
Online vergaderen
Gebruik schermdeling, chat, VoIP en video met ISL Groop.
Waarom ISL Online?
Minimaal 99,95% uptime
ISL Online is gebaseerd op cloud computing technologieën, gehost door meer dan 50 data centers over de hele wereld. ISL Online biedt een 24/7 beschikbaarheid en ten minste 99,95% uptime.
Voor alle belangrijke besturingssystemen
ISL Online software is compatibel met alle belangrijke besturingssystemen en biedt veilige ondersteuning op afstand via het internet. Toegang tot elke Windows, Mac of Linux computer in enkele seconden vanaf computer of mobiel apparaat.
Ondersteuning op elk apparaat
Gebruik ISL Online om ad hoc technische ondersteuning te geven aan gebruikers van mobiele apparaten.
Beveiliging van gegevens is prioriteit
ISL Online neemt externe bureaublad beveiliging heel serieus. Al in 2014 bevestigden 3 onafhankelijke security audits dat ISL Online een betrouwbare service biedt en een zeer hoge mate van beveiliging waarborgt.
24/7 ondersteuning
Het ISL Online hoofdkwartier team en de wereldwijde geautoriseerde partners zijn volledig toegewijd om de beste klantenservice te leveren. De Premium Support dienst staat garant voor maximaal 2 uur responstijd, 24/7 en 365 dagen per jaar.
Waarom ISL Online?
Minimaal 99,95% uptime
ISL Online is gebaseerd op cloud computing technologieën, gehost door meer dan 50 data centers over de hele wereld. ISL Online biedt een 24/7 beschikbaarheid en ten minste 99,95% uptime.
Voor alle belangrijke besturingssystemen
ISL Online software is compatibel met alle belangrijke besturingssystemen en biedt veilige ondersteuning op afstand via het internet. Toegang tot elke Windows, Mac of Linux computer in enkele seconden vanaf computer of mobiel apparaat.
Ondersteuning op elk apparaat
Gebruik ISL Online om ad hoc technische ondersteuning te geven aan gebruikers van mobiele apparaten.
Beveiliging van gegevens is prioriteit
ISL Online neemt externe bureaublad beveiliging heel serieus. Al in 2014 bevestigden 3 onafhankelijke security audits dat ISL Online een betrouwbare service biedt en een zeer hoge mate van beveiliging waarborgt.
24/7 ondersteuning
Het ISL Online hoofdkwartier team en de wereldwijde geautoriseerde partners zijn volledig toegewijd om de beste klantenservice te leveren. De Premium Support dienst staat garant voor maximaal 2 uur responstijd, 24/7 en 365 dagen per jaar.
Start vrijblijvend een 15-dagen trial en ervaar zelf hoe simpel ISL werkt!
Wat zijn de voordelen?
s
HOSTING KEUZE
SaaS service, server licentie of private cloud. Jij bepaalt! De perfecte combinatie van gebruiksgemak, excellente prestaties en privacy.
s
1 LICENTIE
Eén licentie, alle ISL Online producten, onbeperkt aantal desktop computers en mobiele apparaten.
s
EERLIJK PRIJSBELEID
Het prijsbeleid is eerlijk en simpel. Je betaalt voor het gebruik van de ISL-software en níet voor de aankoop van een specifieke versie.
s
DE BESTE PARTNERS
ISL Online werkt samen met de beste partners om haar klantenservice diensten nog meer te kunnen uitbreiden.
Voordelen voor resellers
Een reseller kan ISL Online ook wederverkopen. ISL is dus niet alleen nuttig voor eigen gebruik, maar is ook als software oplossing aan te bieden aan je klanten.
ISL Online is commercieel inzetbaar voor wederverkoop met marge. Wanneer jouw klanten ook zelf remote support willen verlenen of live chat via hun website willen inzetten, kun je aanvullende services aanbieden en extra omzet realiseren.
Overtuigd van de praktische en betrouwbare producten van ISL Online?
© 2016 | Gepresenteerd door DCC Nederland